Esthetiek en gebruikerservaring hand in hand
Een merk dat staat als een huis, verdient een website die hier in gebruikerservaring op aan sluit. De esthetische website van Daisy James moest visueel worden overgenomen, met enkele technische verbeteringen. Dit alles zorgt ervoor dat de website echt gaat spreken: net zoals de unieke muurbekleding die ze verkopen.
Dit was onze uitdaging
De site van Daisy James zag er goed uit, maar miste de technische snufjes die je van het bedrijf mag verwachten. De website moest gebruiksvriendelijker worden voor klanten, bedrijven en Daisy James zelf. De site kreeg daarom WordPress als CMS, een meertalige functie en een maatwerk Wallcover Configurator. De staalaanvraagfunctie van de site is uitgebouwd tot een gebruiksvriendelijke ervaring, met verschillende bestel- en aanvraagformulieren die naadloos met elkaar samenwerken.
Een soepele gebruikerservaring voor meer conversie
Het is essentieel voor Daisy James dat de staalaanvraagfunctie, gericht op de consument, soepel werkt. Verschillende systemen werken achter de schermen naadloos samen, zodat de klant precies krijgt wat die wil. We maakten gebruik van:
- Inzendingen en aanvragen van zowel B2B- als C2B-verkeer lopen via Gravity Forms
- De sample-bestellingen lopen via een webshopgedeelte, dat draait op WooCommerce
- Het CMS is gebruiksvriendelijk gemaakt met React
Een website om op te bouwen
Daisy James heeft nu een stabiel en gebruiksvriendelijk platform om op te bouwen, waarmee toekomstige uitbreidingen makkelijk kunnen worden doorgevoerd. We zijn trots dat we mochten bijdragen aan het technisch verbeteren van deze site, die nu ook schaalbaar is en uitbreidingen gemakkelijk maakt.